lørdag 27. november 2010

Jacobs utvalgte - fløteis med sjokolade, kjeks og krem ..


I flere uker har jeg gått og siklet etter denne herligheten. Jeg er EKSTREMT glad i is, og er blant dem som klinket til i russetiden med 2 liter is på èn skoletime (det vil si, jeg var ferdig etter 25 minutter!).
Det er vel ingen iselskere som har gått forbi denne uten å bli fristet?? Jeg skulle smake den for lenge siden, men da jeg så prisen la jeg den fra meg i protest! 70 kroner!!! Det er jo galskap for èn liter med is!

Som trumf-medlem var jeg heldig å få noen "tilbuds-bonger" og Jacobs utvalgte priser var blant tilbudene. ENDELIG skulle jeg få smake på herligheten med god samvittighet ;-)

Klar for første smakebit..

Som dere forstår hadde jeg ekstremt store forventninger til isen, og det er ikke alltid så smart.
Jeg måtte ha mer enn èn skje for å få smaken på den. Og da jeg først fikk smaken på den - ja, da var det jo nesten ikke smak. Hvor var den "berømte" fløte-smaken?? Hvor hadde de gjemt kjeksen?? Og var det all sjokoladen de hadde å by på??

Snakker bildet for seg eller?? He he!!

Jepp!! Skuffelsen sneik seg fort innpå meg!! Det skal sies at den ble bedre når den smeltet, men fremdeles... Å betale 70 norske kroner for denne oppskrytte isen, gjør jeg ikke igjen! Da betaler jeg heller 25 kroner for en sikker nytelse i Hennig olsen`s sjokoladeis med brownie - mmmm..

Terningskast: en svak 3`er


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar