torsdag 17. mars 2011

Senseo kaffemaskin..

Her i huset er vi veldig glad i kaffe (Café Mocca er og blir favoritten, men drikker svart kaffe også...), men er ikke så flink å lage til hjemme. Vi har ikke investert i Moccamaster, noe jeg ikke savner heller, og vi koker sjeldent opp vann til vår kjære pulverkaffe.

Her forleden var vi på Askøy senteret hvor Jernia hadde "Crazy Days" - Hipp hurra!! Gode tilbud er alltid kjekt!
Espen har snakket en del om denne kafemaskinen - Senseo! Jeg må vel innrømme at det har gått inn ene øret og ut andre øret, men denne dagen stod den foran oss til bare kr. 499,- (!!!) Ikke særlig mye det, så vi bestemte oss for å klinke til!

Sånn ser herligheten ut!

Det måtte ikke mange slurker til før jeg ble ganske frelst for den nye "kjøkkeninnredningen" vår! Kan jeg kalle det en blanding mellom Nespresso sin kaffe og vanlig traktet kaffe?? Smaken av Senseos "Regular-kaffé" var ihvertfall veldig god!!
Det er litt forskjellige smaker. Har enda ikke smakt de andre sortene, men jeg har troen på dem også - veldig greit å få kjøpt padene i vanlig dagligvarebutikk! En stor pluss for det kan man si!

Litt for enhver smak

Noen som er kaffetørste?? - Hjertelig velkommen!! :-)
Veronica

3 kommentarer:

  1. Når jeg ser sånne fine, fancy kaffemaskiner så er det nesten som jeg har lyst til å begynne å drikke kaffe selv!!!

    SvarSlett
  2. Slitan! Elise og jeg kommer gjerne på besøk, kaffemaskinen må jo innvies ;)

    SvarSlett
  3. Det er bare å begynne, Julie! Tilslutt smaker det ikke så gale ;-)
    Og Gjertrud - VELKOMMEN!!!

    SvarSlett