onsdag 27. april 2011

Småbarnstreff

Denne dagen har vi gledet oss til - idag var det endelig vår tur til å ha vårt tradisjonelle småbarnstreff!
Det var tidlig opp og rett på smårydding, baking og fruktkutting. Klokken 11 var det klart for besøk!

 Dagens meny!

Etter sykdom hos enkelte ble vi litt færre enn vanlig. Noen var bortreist også, så vi endte opp med å være fem sett med barn og voksen! 

Her kommer noen herlige bilder som gir en følelse av hvor kjekt vi hadde det :-)

 Mette med sin herlige Kristoffer 

 Et populært fang :-)

 Full action og masse kos!

 To gode venner <3

 Skjønne Theodor

 Kosestund med Gjertrud!

 Nyter litt vann i varmen fra Nora sin flaske :-)

 Far og sønn!

 Lille William

Nora og Elise

Timene løp avgårde og skuldrene mine ble rødere og rødere! For en fantastisk dag!! 
Bollene smakte idag også og frisk frukt gjorde underverk i varmen. Klokken ble nærmere tre før de siste gikk og da var det en liten frøken som sluknet!

Takk for en fantastisk dag dere!

7 kommentarer:

  1. Takk for en koselig dag, og deilige boller!!!
    Bildene var kjempe koselige:):)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en herlig avslutning på permisjonen <3 Du er en flink vertinne, vi storkoste oss! God klem fra meg og Elise

    Ps: Tenk på meg i morgen..... ;-)

    SvarSlett
  3. Takk i lige så!! Det var kjempekjekt!!
    Har forresten veldig dårlig samvittighet ovenfor deg - du skulle jo få en kopp til med kaffe!!!! UNNSKYLD ;-) Det gikk helt i glemmeboken!!

    SvarSlett
  4. Og Gjertrud... Det er godt å høre at jeg kunne bidra til en herlig avslutning på permisjonen din! Det er deg vel fortjent!!!
    Jeg skal tenke på deg i morgen! MASSE lykke til - med de kollegaene du har med deg er jeg ikke i tvil om at det blir en bra dag for deg!! :-))
    Håper løvstakken var suksessfull!!

    Goood klem igjen til dere!

    SvarSlett
  5. Haha, ikke tenk på det engang! Jeg trodde faktisk at jeg hadde fått påfyll, så sånn er det med den saken hihi! Løvstakken (heretter kalt melkesyretoppen) var hard men UTROLIG flott. Bilder kommer på bloggen senere!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for gode boller på snarvisitten min!

    SvarSlett
  7. Skulle bare mangle!! Du skulle tatt med deg fler - er mange igjen selvom det gikk ekstremt mange ned på hver av oss også! Kjempekoselig at du stakk innom! :-)

    SvarSlett