fredag 27. mai 2011

Trehvitt her og der..

Jeg har vært inne i en skikkelig "blogg-sperre-periode". Energien er ikke helt tilstede og dagene har blitt kortere etter jobbtilværelsen begynte, så prioriteringene er annerledes kan man si!

Idag har jeg vært hos en kunde og presentert et arbeid jeg har utført. Med gode tilbakemeldinger kjente jeg at energilageret fikk oppfylling og motivasjonen til å hive seg rundt i eget hjem steg betraktelig.
Jeg har tidligere skrevet om huset vårt og alt det trehvite det innebærer. Etter å ha bodd her i over et år ser vi litt mer forbi det, men fremdeles er ønsket stort om å komme igang - jeg har bestemt meg for å male alle dørene hvite! Vier jeg meg ut på et håpløst prosjekt?? Hvis noen av dere har prøvd dere på dette, tas gode tips imot med et stort takk!!!

En smakebit av loftetasjens utfordring

Listene er også trehvite. Her har vi fått byttet ut alle i underetasjen og snakk om forandring i positiv forstand!!!

 Listene i underetasjen FØR

 ETTER

Jeg håper det ikke tar meg for lang tid å komme med bilder av dørene våre ETTER maling!! Jeg håper jeg skal få begynt innen kort tid, og har vel lagt litt press på meg selv her nå?? ;-) Jeg jobber best under press - sånn er det bare!! Men neste uke er det 1 årsdag i vente og alt fokus rettes mot det!!

;-)

Ha en nydelig fredagskveld - vi blogges!


4 kommentarer:

  1. Jeg vet Monica gjorde det der i Florvåg, og ikke for å ta lysten fra deg, men mener hun sa det var ganske så slitsomt. MEN det ble jo så mye finere, så absolutt verdt det:-) Lykke til!

    SvarSlett
  2. He he!! Min lyst er sterk, Julie, så det der tåler jeg!! Må si jeg er forberedt på MYE arbeid, MEN veldig verdt det ja ;-)

    SvarSlett
  3. Vi har selv malt noen dører i huset og ingen Stress, går veldig fort:) Bir fint og kjekt å komme på besøk til bloggen din igjen ;)

    SvarSlett
  4. Takk Henriette!!
    Godt å høre det ikke var stress - hva brukte du av grunning og maling? Har hørt at to lag med sperregrunn og et strøk med maling skulle holde! Isåfall syns jeg ikke det høres sååååå voldsomt ut :-)

    SvarSlett